onsdag 8. september 2021

Jentekort

Jeg har laget tre jentekort med herlige digitale motiv fra Mays Design Norway. Jeg har brukt papirposer i størrelse 4 x 6 inch som base. Disse er geniale hvis man vil gi pengegave til bursdagen. Jeg har laget skrivefelt til bursdagshilsen på baksiden av posen. Mønsterarkene jeg har brukt er fra restekassen.



På dette kortet har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign og Studio Light. Bursdagsklem er stanset ut med en dies fra Papirdesign i svart mosegummi. Klistremerketekstene og glitterstjernene er fra Papirdesign. Tagen er fra Staz og tråden er vokset bomullstråd fra Kort og Godt. Jeg har "streket" rundt klistremerkene med svart Sakura Pigma Micron PN



På det neste kortet har jeg brukt mønsterark fra blant annet Papirdesign. Dies, klistremerker og dotter er også fra Papirdesign. Teksten er stanset ut i svart mosegummi. Jeg har "streket" rundt kanten på klistremerkene med hvit Sakura Gelly Roll 08.


På det siste kortet har jeg stanset ut vimpler med dies fra Papirdesign. Teksten er også fra Papirdesign, stanset ut i glittermosegummi. Glitterstjernene og tekstklistremerkene er fra Papirdesign

Produkter fra Papirdesign, Studio Light, Staz, Sakura og mosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.