mandag 13. september 2021

Tre kort til barnebursdag

 Hei og hopp!

I dag har jeg tre kort til barnebursdag å vise frem. 
Jeg har laget dem enkle, uten brett, i ca 4x6" størrelse.
Alle de tøffe motivene er fra May's Design.

På det første kortet har jeg brukt mønsterark fra Studio Light, samt et stempel fra samme produsent på bakrunnen. Langs kanten har jeg streket opp med Posca Paint Marker. Jeg har pyntet med enamel dots og diverse chipboard. Klistremerketekstene er fra Papirdesign.

På det andre kortet har jeg brukt en miks av papirer fra Studio Light og Papirdesign. Også her har jeg pyntet med chipboard, samt enamel accents. Klistremerketekst fra Papirdesign.

På det siste kortet har jeg brukt mønsterark fra Studio Light og Dina Wakley. Pyntet med chipboard-stjerner og enamel dots. Button og klistremerketekst er fra Papirdesign. Innimellom pynten har jeg drodlet noen små stjerne med Posca Paint Marker.

Produkter fra Studio Light og Posca Paint Markers distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ha en super dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.