mandag 8. august 2022

Kort med fantasibunad

 Hei folkens! Her kommer nok et konfirmasjonskort fra meg. Denne gangen har jeg laget en fantasibunad med restepapir. Faktisk har jeg bare brukt restepapir på hele kortet.

Kortet ble til etter brainstorming sammen med min egen konfirmant om hvordan hun ville ha sine invitasjoner. Hun var klar på at hun ville ha en "bunad", så testet vi ut ulike varianter. Denne vant ikke helt frem, men da passet det ypperlig å lage et konfirmasjonskort til eget bruk av denne :-)

Alle produkter er fra Papirdesign, bortsett fra det bakerste mønsterarket (og skjorta på "bunaden") som er fra Maja Design. Det siste arket i favorittserien Sofiero som jeg har spart og spart på. Men ark er jo til for å brukes, så nå ble det endelig et kort ut av det :-)

Bunaden er montert på limputer for å løfte den litt opp fra kortet-

Innsider med pengelomme og skrivefelt. Stempler fra Kort og Godt og Norsk Stempelblad.
Over det lille stempelet på pengelomma har jeg limt en epoxy-sticker med glitter.
Skrivefeltet er stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things.


Ønsker dere alle en herlig dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.