onsdag 10. august 2022

Restekort

Det blir stadig hauger med restepapir liggende på pulten min. Restepapir er alltid ypperlig å bruke på kort og i dag viser jeg frem 4 ulike kort hvor jeg har brukt rester jeg hadde liggende.


På dette kortet har jeg brukt mønsterpapir og en die cut fra Studio Light.  Jeg har brukt matchende blomster jeg også hadde liggende på pulten.


Dette kortet ble en fargerik variant med ark og pynt jeg ikke fikk brukt på et annet prosjekt jeg hadde tenkt det til. Det gule arket er fra Papirdesign. Regnbuen og fisken er die cuts fra Studio Light. Det prikkete arket er rispapir fra Studio Light.

På bakgrunnen på dette kortet har jeg brukt lilla Marabu Akrylmousse.  Mønsterarket og teksten på kortet er fra Papirdesign.

Teksten og mønsterarket på dette kortet er fra Papirdesign. Blomstene er die cuts fra Studio Light.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.