mandag 22. august 2022

Tre bursdagskort

 Hei og hopp!

Jeg har børstet støv av en del gamle favoritt-dies i det siste, og i dagens innlegg vil jeg dele tre kort laget med en frimerke-dies fra Studio Light som stanser ut superkule kortbaser med "frimerke-kant".

Jeg har stanset ut kortbasene i tre forskjellige kartonger: kraft, hvit og sort.
Motivene er alle fra WJensenDesign, fra motivark nr. 20.

På det første kortet har jeg brukt mønsterark fra Studio Light. Jeg har brukt en doily bak motivet og ellers pyntet med diverse blomster, blader stanset ut i Papirdesign mønsterark, Papirdesign button og Nuvo Crystal Drops. Klistremerketeksten er også fra Papirdesign.

Det andre kortet har både mønsterark, doily og klistremerketekst fra Papirdesign. Pyntet med diverse blomster, utstansede blader og hjerter. Jeg har også pyntet med noen epoxy klistremerker fra Dear Lizzy.

Siste kort ut har en kombinasjon av mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Jeg har brukt lag på lag med doilys, samt en tag fra American Crafts, under motivet. Pyntet med roser i forskjellige farger og utstansede blader. Klistremerketekst, button, halvperler og twine kommer alle fra Papirdesign.


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.