fredag 5. august 2022

Bursdagshilsen

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele et par bursdagskort med dere.
Jeg har brukt to nydelige motiver fra to forskjellige motiv-ark fra Mays Design Norway som du kan finne HER og HER. Motivene er like, men med litt ulike farger og detaljer, og gav meg derfor mulighet til å lage to kort i litt ulike stiler.
 
 Det første kortet er et typisk litt sukkersøtt kort i duse farger. Jeg har brukt et nydelig ark med sommerfugler fra Papirdesign sammen med et blått ark fra Maja Design. Motivet har jeg stanset ut med en sirkel-die og gitt en ramme av en sirkel die med bølgekant, samt en kakeserviett helt bakerst.
 
Pyntet med diverse blomster og pyntebær, samt halvperler i blått fra Papirdesign. Tekst m/skygge er stanset ut med dies fra Papirdesign.
 
På det andre kortet har jeg gått for litt sterkere kontraster. Jeg har brukt samme dies, men i mindre størrelser, for å stanse ut motiv og ramme bak. En tag med tekst og sorte glitterhjerter stanset ut med die fra Kort&Godt røffer det hele opp et ekstra hakk, og gir en fin kontrast mot de rosa tonene i mønsterarkene fra Studio Light og de rosa halvperlene fra Papirdesign.
 
Jeg har brukt samme tekst-dies som på det første kortet, og kombinert med en klistremerketekst til - også denne fra Papirdesign.
 
Ønsker dere en flott dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.