mandag 5. september 2022

Bursdagskort med blomstermotiv

 God morgen!

Jag har laget et bursdagskort med blomstermotiv, som jeg har lyst til å dele med dere i dag.

Kortet måler ca. 10 x 15 cm.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Motivet er fra et klippeark fra Studio Light. Jeg har stanset ut hønsenetting med dies fra Marianne Design i gullfarget bølgepapp som jeg har limt på bakgrunnen. 

Bak motivet har jeg limt en hvit kakeserviett og blader som jeg har stanset ut med dies fra Kort og Godt.

"De beste gratulasjoner" er stanset ut med dies fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med gule dotter fra Marianne Design og blomster fra blant annet Papirdesign. Klistremerketeksten er også fra Papirdesign.

"40 år" er skrevet med DYMO.


Inni kortet har jeg brukt mange av de samme produktene som på forsiden, for å få et helhetlig uttrykk. Stempelteksten (som ikke viser så godt på bildet) er fra Kort og Godt.


Ønsker dere en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.