lørdag 10. september 2022

De beste ønsker på konfimasjonsdagen

Hei hei!!

I dag vil jeg dele to konfirmasjonskort med flotte motiv fra Mays Design
Jeg liker godt kontrasten i disse motivene og har valgt å videreføre den ved å bruke mønsterark i lys rosa kombinert med svart og hvitt på begge kort.

Størrelsen på kortene er ca. 10 x 15 cm.


Det rosa mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign sin nydelige kolleksjon "Tradisjon". Motivene har jeg stanset ut med sirkeldies fra Papirdesign. Doilydiesen jeg har brukt som ramme er fra Cheery Lynn Design. 

Jeg har brukt svarte tags fra Staz, som jeg har knyttet Hug Snug bånd i (lenge siden sist jeg kostet støv av den båndrullen). 

Tekstdies og klistremerketekter er fra Papirdesign. Det er også vimpeldiesen jeg har brukt. 




 Ønsker dere en fin dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.