torsdag 15. september 2022

Flappkort med fotballtema

 Hei hei!

Jeg har latt meg inspirere av @screppa sine "flappkort" og laget min egen versjon med utgangspunkt i tutorialen hun publiserte hos Papirdesign

Her ser dere kortet mitt:


Jeg har brukt kule fotballark fra Papirdesign. Motivet er funnet på Pixabay og printet på fotopapir.
Jeg har stanset ut stjerner med dies fra Marianne Design og hønsenetting med dies fra Kort og Godt.
"Gratulerer med dagen" er stanset ut med dies fra Papirdesign.
Klistremerketekstene er også fra Papirdesign.
Poststempelet er fra Kort og Godt
Bomullstråden som holder kortet sammen er fra Papirdesign.


På innsiden av "flappen" har jeg stanset ut en vimpel som skrivefelt. Jeg har brukt dies fra Papirdesign. Stempelet er også fra Papirdesign.


Ønsker dere en fin scrappedag. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.