fredag 2. september 2022

Kreativ bruk av regnbuedies

 Innimellom er det morsomt å tenke litt kreativt og på dette kortet har jeg vært litt kreativ med bruk av regnbuediesen fra Papirdesign

Bakgrunnen kortet er laget med Marabu Art Crayons og jeg lot dette tørke godt før jeg jobbet videre med kortet. Teksten på kortet og pynten bakenfor er stanset ut med dies fra Papirdesign. Jenta er die cuts fra Studio Light.  Og så til deen kreative bruken av regnbuediesen...

Armene på jenta er en av buene i regnbuen som er klippet på midten og limt på. De små snurreblomstene er også laget av buene i regnbuediesen. Jeg snurret de sammen ved hjelp av en pinsett og limte de fast på en papirbit. De ble kjempedekorative og skikkelig søte synes jeg. Bladene bak blomstene er die cuts fra Studio Light.





Her er bilde av regnbuediesen og Art Crayonsene jeg har brukt. 



1 kommentar:

  1. Det var kreativt å bruke diesen til armer og blomster :-) Flott kort!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.