lørdag 28. januar 2023

Hello School - LO

Heisann!
 
I dag vil jeg dele en skolestart-layout med dere.
 
Bakgrunnsarket jeg har brukt kommer fra Kort&Godt og ser ut som en litt røff skitten skoletavle, perfekt til denne layouten med andre ord.
 Bak bildet har jeg bygget opp med ulike mønsterark fra blant annet Papirdesign, de store arkene lengst bak er trykk jeg har laget på Gel Plate med Amsterdam akrylmaling. Jeg har brukt en punch langs kanten for at det skulle passe enda bedre til temaet.
 
Brillene, saksen, pennen og tittelen har jeg klippet/stanset ut fra 3x4 kort fra Simple Stories.
 
Jeg har pyntet med puffy klistremerker fra Simple Stories og Freckled Fawn. Siste hånd på verket blir sølvsplætter med spray fra Marabu.

 Ha en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.