fredag 20. januar 2023

Søte jentekort

 

Jeg har laget en serie med bursdagskort til jenter, som jeg har lyst til å vise dere i dag. De søte hundemotivene er fra WJensenDesign på facebook, motivark nr 29.  

Kortene måler 4 x 6 og er brettet i toppen. Når jeg skal lage flere kort, liker jeg å lage denne størrelsen, fordi jeg da får nøyaktig 3 kort av en 12 x12 kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, sammen med bølgepapp fra Folia. 

Motivene er stanset ut med sirkeldies fra Papirdesign og montert på rosa kakeservietter, også fra Papirdesign.

Teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign i hvit og svart kartong. Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign.

Til slutt har jeg pyntet med diamond gems fra Marianne Design.



Ha en fin dag!


Hilsen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.