søndag 8. januar 2023

Konfirmantkort med fotballtema


 Kortene er laget i 15cm*15cm av kraft kartong. Mønsterarkene og tekstklistremerkene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Rammen med stjerner er stanset ut i glitterkartong fra Best Creations med die fra Marianne Design. Alle andre benyttet på kortet er fra Papirdesign.

Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, motivark nr 02. Printet ut på fotopapir til det øverste kortet og på matt papir fra Fabriano til det andre. 

Det neste kortet er pyntet opp til fotballtema med en flott charm jeg fant igjen i resteskuffen. Epoxystickersene jeg har brukt her er fra Marianne Design. 

Det orange mønsterarket er fra Studio Light.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.