torsdag 9. mars 2023

Bursdagskort til gutter

Det er med jevne mellomrom barnebursdager min sønn skal i, og da er det kjekt å ha et lite lager med bursdagskort liggende.

Her har jeg laget ulike kort med motiver fra WJensenDesign, motivark nr 12 og 13. Disse motivene passer til gutter i alle aldre synes jeg. Jeg har valgt å lage alle kortene i samme stil. Bakgrunnene er malt med maling, motivene er stanset ut og limt fast. Alle tekstene er stanset ut av dies fra Papirdesign. Fotballene jeg har pyntet med er også stanset ut fra dies fra Papirdesign.





Under her følger enkeltbilder av alle kortene. Jeg har forsøkt å bruke maling som matcher motivene.








Til slutt har jeg laget et kort etter samme mal, men med et motiv som fulgte med en kopp jeg kjøpte fra Lunch sin nettbutikk. Motivet var et klistremerke som var inni pakken jeg fikk. Dette passet også ypperlig å gjenbruke på et kort.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.