mandag 13. mars 2023

Kort med gulldetaljer

 

I dag vil jeg vise to kort med gulldetaljer på. Jeg har brukt lekre motiver fra WJensenDesign, motivark nr 128, på begge kortene. Jeg vil virkelig anbefale motiver derfra, hun har et enormt utvalg i alle kategorier, og de er utrolig flotte og detaljrike. På disse kortene har jeg gjort et dypdykk i restekassa og funnet frem gamle skatter. Jeg liker virkelig det litt "skitne" grønnlige mønsterarket her til motivet. Jeg har sprutet og dratt på litt gull fra en art spray flaske fra Marabu på arket, og deretter hatt på litt akryl mousse. Jeg hadde lyst å la motivet skinne litt, så jeg har bare pyntet helt enkelt med litt tau, blomst og noen diecut. "Gratulerer" er en die fra Papirdesign, og er stanset ut i mosgummi. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin. 




Neste kort har også mønsterark fra restekassa. Det er moro når man kan grave i kassa som ofte blir litt glemt, og finne ark som fremhever motivet perfekt. Også her har jeg brukt artspray i gull på bakgrunnsarkene. "Grip dagen" er en die fra Papirdesign, stanset ut i gullkartong. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.