onsdag 8. mars 2023

Eksplosjonsboks til dåp


Jeg har pyntet en eksplosjonsboks til dåpsgave.  Dette er en fin måte å pakke inn pengegave til både dåp og andre feiringer.  Jeg har laget eksplosjonsboksen etter denne malen

Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 36. Printet ut på fotopapir til dette prosjektet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.


Stempeltekstene og tekstdie er fra Papirdesign

Den runde rammediesen jeg har benyttet er et bruktkjøp, og jeg vet ikke produsent. 

     
Inne i boksen har jeg plassert en liten sparebøsse. 


Selvklebende turkisfargede hjerter er fra Kort og Godt



Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.