fredag 3. mars 2023

To dåpskort til samme dåpsbarn

 Hei.
 
I dag vil jeg dele to dåpskort til samme dåpsbarn.
 Begge kortene måler 5,5x5,5" og har base av hvit Papicolor kartong, samt mønsterark fra Papirdesign.

Det første kortet har et herlig motiv fra MaysDesignNorway, og jeg har bygget opp lag på lag med kakeservitter og papirer under det. Jeg har holdt arkene i litt dypere blå samt grå, for å gjøre de to kortene litt ulike.
 
Jeg har brukt klistremerketekst og dies fra Papirdesign, samt klistremerkebokstaver for å skrive navnet. Pyntet med blomster fra blant annet Papirdesign og Wild Orchid Crafts med utstansede blader under. Halvperlene er fra Kort&Godt.
 
Det andre kortet går mer i klassike lyseblå toner og har et helskjønt motiv fra W. Jensen Design, motivark nr 36. Jeg har bygget opp med kakeserviett, papir og blonde bak motivet. Teksten er stanset ut med die fra Linda Design, tall og navn er klistremerkebokstaver.
 
Pyntet med blomster fra I Am Roses og utstansede blader. Sølvstjernene er fra Søstrene Grene.
 
Ønsker dere en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.