tirsdag 11. april 2023

11 års kort

 Hei!
 
I dag vil jeg dele bursdagskortet jeg laget til jenten min som fylte 11 år i mars.
 Motivet jeg har brukt er fra motivark nr47 fra WJensenDesign og passet perfekt da jenten min er veldig glad i å lese.

Basen er hvit kartong fra Papicolor. Bakgrunnsarket er fra Asuka Studio mens øvrige mønsterark er blandt de nyeste fra Papirdesign. Jeg har stanset de ut med vimpel-dies fra Papirdesign.

 
Både tall og tekst som jeg har stanset ut er dies fra Papirdesign. Pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts, samt chipboard-grener fra Scrapiniec. Blå halvperler og tekstklistremerker er begge fra Papirdesign.
 
 
 
Ha en super dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.