onsdag 5. april 2023

Bursdagskort med motiver

 I dag vil jeg vise to bursdagskort med lekre motiver fra WJensenDesign, motivark nr 128. Det første kortet er laget med mønsterark fra rettebunken kombinert med ark fra Papirdesign. Jeg har brukt art spray i gullfarge til detaljer på arkene, samt på den utstansede teksten. "Grip dagen" er die fra Papirdesign, og er stanset ut i kraftkartong. 



Kort nr to er laget med mønsterark fra restekassen. Jeg har brukt spatel til å dra på litt akryl mousse litt tilfeldig over arket, og deretter sprayet med litt gull art spray. Jeg ønsket å ha motivet stå i fokus, så jeg har kun brukt litt hampetau i kombinasjon med tekst. "Happy" er stanset ut i gullkartong, og tekstene er skrevet på skrivemaskin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.