onsdag 26. april 2023

Kjære konfirmant


Jeg har laget et flappkort i størrelsen 4"6" av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 151. Printet ut på fotopapir til dette kortet.

Rammediesen er et bruktkjøp og jeg vet ikke produsenten av denne. 


Mønsterarket, tekstklistremerket og tekststempelet jeg har brukt er fra Papirdesign  


En metallpynt fra resteskuffen ble en liten ekstra detalj på dette kortet sammen med litt hvit tynn hamp fra May Arts. Metallpynten brukte jeg i et forsøk på å assosiere med bunadsølje. 


Ønsker dere en fin dag.

 

2 kommentarer:

  1. Så lurt å bruke ein slik rosett som sølje. Har ein del slike liggende :)

    SvarSlett
  2. This is really pretty. The base card is that single or double?? I love the flap and the pretty bunad paper. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.