mandag 17. april 2023

Mer inspirasjon til april-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:
Jeg har laget en side i en av mine Art Journals. Bakgrunnen er laget med gul maling, også har jeg lagt på andre farger med maling oppå. Jeg har også brukt gult motiv rundt øynene, samt pyntet med gule sirkler jeg har tegnet.  Teksten er klistremerker jeg har limt på.

Linda:

Jeg har laget et bursdagskort med lekkert motiv fra WJensenDesign. Her finner du motiver i alle kategorier, det er en fryd å bruke motivene herfra. Arkene er fra restekasse samt 6x6 paper pads. Jag har brukt bannerdie, bærkvist, og min nye favoritt, misteltein, fra Papirdesign. Selv om misteltein strengt tatt er en "juledie", har jeg brukt den på en hel haug av produkter etter jeg kjøpte den. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.