onsdag 17. januar 2024

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 43. Printet på fotopapir og stanset ut med die fra Alexandra Renke til dette kortet.

Doilie rammen bak motivet er stanset ut med die fra Craft Passion.

Filmstripe med stjerner er stanset ut i rosa glitrende kartong med die fra Alexandra Renke. Selvklebende bling fra Marianne Design, 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstklistremerker, klistremerkealfabet og Gratulerer-die er fra Papirdesign 
Gratulerer-klistremerkene er nyheter fra Papirdesign og er min løsning av oppgaven "ny", nytt for meg er også å skråstille motivet på kortet. Dette ble løsningen på dette kortet, rett og slett for å få plass til det avlange motivet i den størrelsen jeg ønsket og det ble da litt morsomt også, ble det ikke? 


Hege:


Jeg har laget et konfirmantkort til denne månedens utfordring. 
Mønsterark, motiv, dies, klistremerker og dotter er alt sammen fra Papirdesign

Den fine doilyen jeg har stanset ut bak motivet var nyhet hos Papirdesign i høst. Det samme var det klistremerket jeg har brukt  ("Gratulerer så mye"). 
Min løsning på oppgaven ble derfor å bruke nye produkter. 

Innsiden av kortet ser dere under her:



På dette bildet ser dere den nydelige doilyen bedre.



Heidi:

Her har jeg brukt vimpeldie fra Papirdesign som base til kortene og motiv fra Felicita design. Disse er stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things og montert på foamtape. Ellers er det blomster fra Wild orchid crafts og Papirdesign, dotter og tekst fra Papirdesign, doily fra Doodlebug design og bling fra Kort og Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.