mandag 1. januar 2024

Utfordring for januar - Ny/nytt

Da var det plutselig nytt år og vil vil ønske alle sammen et riktig godt nytt år. Hva er vel bedre enn å starte det nye året med nettopp temaet ny/nytt? I januar vil vi at du lar deg inspirere av ordet ny/nytt. Det kan være en ny teknikk, bruke et nytt produkt eller rett og slett bruke ordet "ny" eller "nytt" på prosjektet ditt. La fantasien løpe og vis oss din løsning på oppgaven. 


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.januar 20424 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign   


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene: 




Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har denne gangen laget en side i en av mine Art Journals. Jeg hadde lyst til å lage noe med litt glade farger, siden det er en fin start på det nye året. I teksten har jeg brukt ordet "new". Jeg har brukt ulike farger med maling, som jeg har blandet sammen med pensel. Før dette tørket, lagde jeg sirklene ved å sette ulike korker og sirkler nedi malingen og snurre det litt rundt. Det gir en fin effekt.

Katrine:
Min løsning på oppgaven ny/nytt blir typen pakkelapper jeg laget til julegavene i 2023. Jeg fikk virkelig opp øynene for klippeark, noe jeg igrunn ikke har brukt i særlig stor grad tidligere, så det ble og er fortsatt mine nye dille. Kombinert med litt mixed media på bakgrunnen ble dette fjorårets koseligste prosjekt synes jeg.
 
Produktliste:
-mønsterark og klippeark fra Papirdesign
-motivark nr. 98 fra W.JensenDesign
-klippeark fra Studio Light
-kraftkartong fra Papicolor
-frimerkedies fra Simple&Basic
-stensil fra Tim Holtz
-modeling paste
-Amsterdam akrylic ink
-Staz rhinestones
-noteark

 

Linda:

For å løse oppgaven denne gangen, har jeg brukt ny dies og ny chipboard fra Papirdesign for å dekorere denne melkesjokoladen. Alle papirer samt klistremerketekster kommer også fra Papirdesign. Det lekre motivet kommer fra W.JensenDesign, og er motivark nr 215. 










You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.