mandag 12. juni 2017

Enkle bursdagsposer

God morgen!

I dag vil jeg vise noen enkle posekort, som passer godt til barnebursdager, spesielt om man ønsker å gi pengegave. Siden jeg har to fotballinteresserte gutter, har jeg laget poser med fotballtema, men disse kan også lages med andre tema.  Jeg har brukt PL-ark fra Papirdesign, pyntet med dotter i kontrastfarge og litt washiteip.  Kanten på posene er laget ved hjelp av en Martha Stewart Punch.

Dersom man ønsker, kan man lage en tag som matcher posen, hvor man kan skrive en personlig hilsen til bursdagsbarnet.  Jeg valgte å ikke lage tag denne gangen, og heller skrive en hilsen på baksiden av selve posen. Enkelt og greit :-)




Ha en fin dag alle sammen!!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.