lørdag 24. juni 2017

Konfirmasjonskort

Et kort til jentekonfirmant i røff stil. 

Selve kortet er brettet av Papicolor perlemor kartong. Mønsterarkene med herlige treverksmønster er fra Studiolight. 


Som en ekstra prikk over i'en på dette kortet har jeg laget et bakgrunnsark bak motivet. dette har jeg laget av en bit kraft kartong hvor jeg har malt med Amsterdam ink. Et fargesterkt og morsomt medium .her har jeg "malt" med pipetten som sitter i lokket på flasken. Samme blekket har jeg brukt til å legge farge på chipboardsstjernene fra Wycinanka

Enameldots med glitter er fra Marianne Design

Diecutsen bak motivet er stanset ut med dies kjøpt via Ebay. Kjære konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign


Inni kortet har jeg laget en pengelomme og et skrivefelt, begge stanset ut med dies kjøpt via Ebay. 


Produkter fra Studiolight, Papicolor, Marianne Design og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.




Hege:

Jeg har laget et konfirmasjonskort i tøff stil og med sterke farger.

Jeg har brukt en kraftfarget papirpose i 6 x 4 inch som base for kortet, mønsterark fra Papirdesign og en bit bølgepapp. Motivet er lånt via Pinterest.

Kortet er pyntet med blomster, dotter og en bit washiteip.  #Stemplene er fra Staz.



Jeg har også laget et konfirmasjonskort med pengelomme.  Dette er laget til en fotballinteressert konfirmantjente.

Kortet er brettet etter denne malen i kraftfarget kartong fra Papicolor. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Motivet er lånt fra Pinterest og stanset ut med sirkeldies fra Marianne Design.  Rammen rundt er stanset ut med en av mine favorittdies fra Papirdesign, i hvit kartong fra Papicolor. 

Konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign i sølvfarget glittermosegummi. Glitterdottene er fra Marianne Design.  Jeg har pyntet forsiden med blomster fra blant annet Papirdesign, charms og vokset bommullstråd fra Kort og Godt.  Klistremerkebokstavene er fra Papirdesign.


Skrivefelt på høyreside inni kortet.  Stempeltekst og mønsterark fra Papirdesign.  Glitterdotter fra Marianne Design.


Pengelomme og stempeltekst på venstreside inni kortet.  Stempeltekst fra Papirdesign.


Washiteip, produkter fra Staz, Papicolor, Marianne Design, charms og glittermosegummi distribueres av Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

  1. Utrolig flotte kort! :) Kjempeflotte motiver alle sammen :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.