torsdag 29. juni 2017

To rosa Layouts

God morgen.
I dag har jeg lyst til å vise dere to Layouts med herlige papirer fra Studiolight sin serie Celebrate Spring. Jeg blir rett og slett i godt humør av å scrappe med disse papirene. Fargekombinasjonen rosa og gul er kjempefin, og spesielt arket med prikker ble raskt en favoritt hos meg.  Så stor favoritt at jeg har brukt det på begge layoutene faktisk.

På den første layouten har jeg brukt hvit kartong fra Papicolor sammen med mønsterarkene fra Studiolight. Jeg har brukt bakgrunnsstempler fra Papirdesign, Akryl Mousse og Art Spray fra Marabu på bakgrunnen. Langs kanten på mønsterarket har jeg sydd med symaskin.  Bildet mitt har fått en matte av hvit kartong og er limt på bakgrunnen med 3d puter fra 3L (Scrapbook Adhesives). "Symja" er stanset ut i mosegummi, mens klistremerkebokstavene er fra Papirdesign.

Til pynt har jeg ut noen "piler" i glitterkartong fra Best Creation. Diesen jeg har brukt er fra Marianne Design. Jeg har også pyntet med litt washiteip, glitterdotter og en chipboardtekst fra Scrapiniec.


Detaljer:


Tekstsirkelen er stanset ut med en sirkeldies fra Marianne Design. Denne har dekorativ søm rundt kanten. 



Jeg bare måtte lage en LO til med det herlige prikkepapiret... På denne layouten har jeg kombinert det med et rosa mønsterark fra samme serie.  Jeg har valgt et litt "lekent" oppsett, da jeg synes det passer godt til bildet av minstefrøkna som sover med joggesko.  Jeg har laget en cluster nederst til venstre, hvor jeg har plassert bildet mitt, og en mindre cluster øverst til høyre.


Bak bildet har jeg brukt en kakeserviett fra Papirdesign, litt washiteip og en filmstripe i chipboard fra Wycinanka. Sistnevnte er sprayet med gul mist. Tittelen er stanset ut i rosa mosegummi og jeg har pyntet med klistremerker fra Papirdesign, chipboard fra Wycinanka, enamel shapes fra Marianne Design og en blomst.


Øverst til høyre har jeg pyntet med noen biter washiteip, dotter fra Marianne Design og en lysekrone i chipboard fra Wycinanka.  Vimpelen er fra ebay. 

"Enjoy" og "Every moment" er klippet ut fra et av mønsterarkene og montert med 3d puter, mens  Chevron-pilene er fra Scrapiniec.


Produkter fra Papicolor, Studiolight, Marabu, Best Creation, Marianne Design, samt washiteip og mosegummi forhandles via Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt for å finne din nærmeste forhandler. 

Ha en fin dag.



1 kommentar:

  1. Åhh, så herlige LO`er...skikkelig lekne og flotte gla` LO`er :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.