søndag 27. august 2017

Lage egen bakgrunn

Hei! I dag vil jeg vise frem en LO og 2 kort med bakgrunner jeg har laget selv, med hjelp av disse akvarellstiftene: Art Crayon fra Marabu. De kommer i flotte farger, og er morsomme å jobbe med! Art Crayon forhandles av Global Hobby og Kunst.


Jeg har brukt hvit kraftkartong som base. Jeg har fargelagt litt her og der med stiftene, også har jeg brukt våtserviett for å gni fargene utover/blende de. Så enkelt! Ble det ikke kult!? Jeg har også stemplet litt med noen stempler fra Kort og Godt, samt brukt en stensil (kryssene) med den lilla art crayon stiften! Så da kan du se hvor fargesterk den er, og hvor dus den kan bli. 




Bakgrunnsstempelet og Limited edition stempelet er fra Kort og Godt.


Klistremerketekster på norsk fra Papirdesign




Og her kommer det to kort jeg har laget med samme teknikk på bakgrunnen!
"Du er super" er dies fra Papirdesign.




Takk for at du kikket innom og jeg håper du ble fristet til å prøve ut noen ART Crayons fra Marabu!


2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.