søndag 20. august 2017

LO med egenlaget bakgrunn med Art Crayons

Jeg skal innrømme at jeg har litt dilla på å kreere egne bakgrunner for tiden og jeg tester stadig ut nye produkter og nye versjoner av egne bakgrunner. Nå har jeg testet Marabu sine Art Crayons på bakgrunnen. Dette er vannfarger som minner om gode gamle fargestifter. 


Slik var bakgrunnen jeg laget før jeg begynte å lime på bilder og pynt. Krusedullene er laget med Art Crayons i ulike farger. Jeg tegnet på, før jeg dyppet en tykk pensel i vann og "malte" over etterpå. Dette dro fargene utover og jeg passet på å dra fargene utover hele det hvite arket. Jeg lot dette tørke, før jeg påførte noen blekk-splætter med Oxide-stempelpute. De sorte strekene på kantene er tegnet med Art Crayons etter alt hadde tørket. Disse har jeg ikke dratt ut med vann.

Jeg har brukt fargene Aqua Green, Gentian, Kiwi, Turquiose og Sunshine Yellow.

Slik ble LOen da den var ferdig.

Her synes effekten av krusedullene og det å ha dratt ut fargen bedre,



Produkter fra Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Herlig LO med herlig bakgrunn. Flotte farger også :D Morsomt å lage egne bakgrunner altså :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.