torsdag 17. august 2017

Mer inspirasjon til august-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Mitt navn er Kristin og produktet som jeg har valgt å bruke til denne oppgaven er knapper.Jeg har laget en LO med bilder fra fjorårets sommer, som en liten mimring. Bakgrunnen er selv-laget med bølgepapp, Gesso og servietter. Datoen nederst er stickers fra Papirdesign.

Elin:
Jeg har da bokstaven E, og da valgte jeg embossing teknikken. Her har jeg laget to kort i samme stil. Kortene måler 6x6" og er brettet på kraftkartong. Kraft ble rød tråd i disse prosjektene, både i rammer, farger og kartong. Jeg har brukt mønsterark fra bl.a Marianne Design. Stempeltrykkene er fra Kort og Godt, og er embosset i hvit fint embossingpul på kraft. Selve formen er stanset med en Papirdesign dies "Vaffel", og bikube nettingen er stanset ut med Kort og Godts dies "Die-212". Jeg har også brukt en die for å lage grenene rundt blomstene, den er fra Kulricke. Blomster fra I Am Roses.


Linda:

Jeg har bokstaven L, og valgte å bruke Lommescrappings-lommer, lim og labels på mitt bidrag. (trenger jo selvsagt kun en ting) Jeg har pyntet med klistremerker, washi og labels. Tittelen er stanset ut i mosegummi fra Global  Hobby og Kunst.

Kristine
Jeg har bokstaven K for Kristine, og har laget en layout med kartong, klistremerker og knapp.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.