torsdag 3. august 2017

Posekort i lange baner

Heisann! 
I dag kommer det posekort til jente/dame på lang lang rekke fra meg.
Alle er i 4x6 inch format og har mønsterark fra Studiolight.

 Første kort ut. Alle mønsterarkpaneler har fått falsk søm langs kanten. Motivet har jeg lånt via Pinterest og det er rammet inn av en kakeserviett og en ramme stanset ut med Papirdesign die.

Pyntet med blomster fra I Am Roses, halvperler og chipboardtekst fra Wycinanka.

Neste kort ut. Jeg har klippet mønsterarkene i bannerform under motivet. Rammen er stanset ut i gullkartong.

Blomster fra I Am Roses og halvperler fra Staz.

 Neste kort har treverksark fra Marianne Design bakerst og ellers er øvrige ark fra Studiolight. Motiv funnet via Pinterest.

Blomster fra I Am Roses, halvperler fra Staz og tekstklistremerker fra Papirdesign.

De to siste kortene er i rosa og blått. De har samme søte motiv, funnet via Pinterest, som er stanset ut med dies fra Kort&Godt.

Jeg har stanset ut en rad med tre doilys med en Sizzix die. Chipboardtekst fra Wycinanka. De sorte dottene har jeg laget med Enamel Accents fra Ranger.

Siste kort. Her har jeg surret hvit hyssing langs toppen og "hengt" elementene ned fra den. Fjæren er stanset ut med en Sizzix die. Hjertet er en hjemmelaget pebble.

Tekstklistremerke fra Papirdesign.

Produkter fra Studiolight, Marianne Design og Sizzix distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker deg en strålende dag!



2 kommentarer:

  1. Åhh, så mange kule og flotte posekort! :D
    Det er det lenge siden jeg har laget så nå tror jeg jammen meg jeg skal lage noen igjen :D

    SvarSlett
  2. For et ras, så mye fint <3 Rett og slett elsker det øverste korte her, farger, motiv, oppsett, knall fint <3 Så kult med blonden som dekker hele bakgrunnen.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.