mandag 6. august 2018

Herrekort med steampunk motiv

Heisann!

I dag har jeg omfavnet den superkule og røffe serien Industrial 2.0 fra Studiolight og laget et tøft herrekort med ark og dies derfra.

Basen måler 5,5"x5,5" og er brettet av kartong fra Papicolor. Jeg har revet noen av mønsterarkene for et litt røffere uttrykk. Det kule steampunk motivet fra Tania Design passer perfekt til disse arkene, du kan finnet det og andre tøffe motiver i samme stil HER.

Jeg har brukt en die fra Insdustrial 2.0 til å stanse ut den tøffe nettingen. Jeg stanset den i bølgepapp fra Folia. Selv om bølgepappen naturligvis blir ganske flat etter å ha blitt sveivet gjennom stansemaskinen så gir den fortsatt en ekstra struktur som jeg liker veldig godt. Fjæren er stanset ut med en die fra Marianne Design. Ellers har jeg pyntet med chipboard, dotter fra Marianne Design og tekstklistremerker fra Papirdesign. For å lime på plass det meste av pynten har jeg brukt Hobbylim fra Global Hobby og Kunst. Det er et rimelig og godt lim som tørker ganske raskt, og passer helt utmerket til vår papirhobby.

På innsiden har jeg pyntet med enda et steampunk motiv og en klistremerketekst. På den andre siden er det et skrivefelt som jeg har drodlet rundt med Sakura Pigma Micron penn for å røffe det opp litt.

 Hobbylim og produkter fra Studiolight, Papicolor, Folia, Marianne Design og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Under ser du noen av produktene jeg brukte på mitt kort. Ønsker du informasjon om din nærmeste forhandler ta gjerne kontakt via skjemaet HER.

Ønsker dere en super dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.