søndag 5. august 2018

Utfordring for august - dies

August er her og heldigvis er ikke sommeren helt over ennå.

Utfordringen denne måneden er rett og slett dies. Vi vil enkelt og greit se bruk av dies på prosjektet ditt!

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.august 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte A5-diesene fra Studio Light. Disse er store favoritter hos oss i DTScrappelyst. . 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt en dies fra Papirdesign for å stanse ut teksten. Bakgrunnen og arket teksten er stanset ut av, er farget med Cosmic Shimmer Pixe Powder. På bakgrunnen har jeg limt fast lekre glittertråder fra Kort og Godt. Disse gir en skikkelig fin effekt. Blingene er også fra Kort og Godt.

Her synes glittertrådene litt bedre.

Linda:

Jeg har laget en fargesterk layout i dag, hvor jeg har brukt en vimpeldie i hjørnet. Ellers har jeg brukt litt resteark i tillegg til bakgrunnsarket. "Karneval" er stanset ut i hvit mosgummi, og "klar for" er skrevet på min gamle skrivemaskin. Det er utrolig praktisk å ha en skrivemaskin tilgjengelig, da kan man kjapt og enkelt lage sine egne tekststriper mens man scrapper, uten å dille med data og printer.



Jeg har laget et bryllupskort hvor jeg har brukt en hjertedies fra Marianne Design som hovedbase.
Med inspirasjon fra fargepalett #13 valgte jeg motiv og mønsterark er fra Studiolight, "Til brudeparet" er stanset ut med dies fra Papirdesign. Dekoren er veldig enkel: Tyll bak hjerte med stiplede linjer, noen klippede hvimpler og utklippede somerfugler fra mønsterark. Samt noen må hvite perler.


Kristine 
Jeg har laget et rundt kort som er stanset ut med dies fra Papirdesign. Det er gøy med kort i ulike fasonger :) Papirene, stempel, halvperler og tallene er alt fra Papirdesign.
Ellers har jeg pyntet med vimpel dies og små blomster.


3 kommentarer:

  1. Flott oppgave og flotte inspirasjonsbidrag! :)

    SvarSlett
  2. Tak for en fin udfordring og dejlig inspiration.

    SvarSlett
  3. Très belle inspiration de la DT.
    Merci pour ce beau défi.
    Bises.
    MaryannG

    Very nice inspiration from the DT.
    Thank you for this beautiful challenge.
    Hugs.
    MaryannG

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.