mandag 13. august 2018

Tre posekort med sommerlige motiver

Heisann!

I dag vil jeg dele tre posekort med dere, alle med nydelige motiver fra byDigitalPaper som dere kan finne HER. Basen for alle er stripete papirposer, og alle mønsterark er fra Studio Light - Romantic Botanic.

 Første kort går i grønt/oransje/fersken. Bak motivet har jeg bygget opp med bølgepapp fra Folia, kakeserviett, tyll, samt blonde og twine fra Kort&Godt.

 Pyntet med blomster fra I Am Roses, grener stanset ut i glitterkartong fra Best Creations med die fra Papirdesign, perleblonde fra Kort&Godt, sommerfugler fra Studio Light og klistremerketekst fra Papirdesign.

 Kort nummer to, i blått/rosa/grønt. Lag på lag med mønsterark, tyll og vokset bomullstråd fra Kort&Godt. Her har jeg lagt all pynt til høyre side. Blomster fra I Am Roses, blader stanset ut med dies fra Sizzix, sommerfugl fra Studio Light, halvperler fra Staz og hjerter stanset ut i Best Creations glitterkartong med die fra Kort&Godt. Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign.

 Siste kort for i dag, i rosa/grønt/grått. Lag på lag med mønsterark, kakeserviett og tyll under motivet. Pyntet med lekre blomster fra I Am Roses, grener stanset ut i sølvglitter mosgummi fra Folia, rosa pyntebær fra Kort&Godt og sommerfugler fra Studio Light. Teksten er en die fra Papirdesign.

Fordi den søte jenten på motivet har en kopp med te fant jeg ut at jeg skulle gjøre litt mer ut av tagen inni akkurat dette posekortet. Jeg kuttet tagen ekstra lang og brettet opp en flik for å danne en lomme for et par poser med te. Jeg har pyntet enkelt med mønsterark og et herlig stempel fra Papirdesign.

Produkter fra Studio Light, Folia, Best Creations, Sizzix og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en nydelig dag!



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.