onsdag 7. august 2019

Dilla på enhjørninger

God morgen.
Jeg har ei jente som synes enhjørninger er helt fantastisk for tiden, så da jeg kom over disse søte digitale filene fra By Digital Paper og I love Digi Design, så måtte det bare bli noen kort. Disse kommer til å bli populære til venninnebursdager fremover.

På det første kortet har jeg brukt et helt nydelig motiv fra By Digital Paper. Selve kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor og måler 10x15 cm. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light (forskjellige kolleksjoner) og vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Tekststemplene og halvperlene er også fra Papirdesign. Jeg har pyntet med chipboardpynt.


'
Motivet på kort nummer 2 er fra I love Digi Design. Det er barnsligere i uttrykket og utrolig skjønt.
Også dette kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor i størrelse 10x15 cm. Mønsterarkene er fra Studio Light. Jeg har stemplet med et Mandala-stempel fra Marianne Design på det ene mønsterarket. Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign og jeg har pyntet med chipboard og enameldotter. Tekststempelet er fra Papirdesign.



Motivet på det tredje kortet er også fra I love Digi Design. Kortet er som de to over brettet i hvit kartong fra Papicolor i størrelse 10x15cm. Mønsterarkene er fra Studio Light og Bella blwd. Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign og derfra kommer tekststemplene og halvperlene også. Pyntet med litt chipboard.



Produkter fra Papicolor, Studio Light og Marianne Design, forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Hilsen Hege.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.