lørdag 17. august 2019

Mer inspirasjon til august-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:
Jeg har laget et kort med egenlaget bakgrunn. Bakgrunnen er laget på et Studiolight mønsterark som jeg har glitret opp med Cosmic Shimmer Pixie Powder. Motivet er et stempel fra Marianne Design. Jeg har embosset det med sort embossing. Teksten er en die fra Papirdesign.





Inspirasjonskortet fra meg er laget i 10cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra StudioLight. 


Motivet er et digitalt motiv fra I love digi Designs. Epoxy dotter er fra Marianne Design. Blomstene er fra I am Roses. Chipboard tekst fra Wycinanka. 

Rammen er stanset ut med die fra Creative Expressions.


Produkter fra Marianne Design, Creative Expressions, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Elin:
Sjokolade er aldri feil, og sjokolade pyntet med både blomster, sommerfugler og gode ord er i allefall ikke feil ;) Kortet/esken er brettet etter DENNE trinn for trinn veiledningen, og dekorert med mønsterark fra Papirdesign. Til pynt har jeg brukt litt hamp, en blonderest, blomster fra I Am Roses, sommerfugler stanset ut med dies fra Sizzix og teksten "klem til deg" med skygge, som er dies fra Papirdesign.



Linda:
Jeg har laget en layout med lekre ark fra blant annet Papirdesign. Doiliediesen kommer også fra Papirdesign, og heter "Bladkrans". Dette er en av favorittene mine, den passer utrolig godt til det meste. Bak bildet har jeg laget en liten matte av hvit kartong fra Papicolor.  Den lekre pyntegrena med krystaller kommer fra Kort og Godt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.