torsdag 8. august 2019

Til konfirmanten



I dag vil jeg vise et konfirmasjonskort i form av et posekort. Papirposen har jeg pyntet med  mønsterark fra Studio Light.

Metalldingsen er fra et utslitt klesplagg.

Tekststripene har jeg printet ut.

Den blå nettingen er Sizoband. Disse båndene fåes i mange flotte farger og kan brukes til så mangt. Oppå det blå båndet har jeg festet kork-bånd fra Kort og Godt.

Stjernene bak motivet fra Maja Design er stanset ut med die fra Papirdesign, PD 17238 Stjernedies.

De kraft fargede stjernene i front er "rester" etter jeg har brukt chipboardstjerner fra Papirdesign. På noen prosjekter ønsker jeg stjerne litt tynnere, og det går det fint an å fikse ved å dele pappen. Og slike stjerner som da er blitt "dratt av" kan jo ikke bare ligge ubrukt.


Produkter fra Sizo og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.