søndag 11. august 2019

Grublis for august - skisse

I denne grublisen har vi lyst til at du skal ta utgangspunkt i en av våre skisser på prosjektet ditt. Du finner våre LO skisser og Kort Skisser her. Husk og skrive hvilken skisse du har benyttet deg av.

La deg gjerne inspirere av våre farge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.september kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi blant andre Kort og Godt

Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har valgt meg ut LO-skisse nr 24 og laget denne LOen.  Alle mønsterarkene er fra Papirdesign og passet perfekt til dette bildet som er tatt av min sønn og hans morfar inne i traktoren. Jeg har splættet litt på bakgrunnen med rød Amsterdam-maling. De lange pil-remsene er stanset ut med en Studiolight-die. Firkantene jeg har pyntet med er stanset ut av en die fra Papirdesign. Treknappene er fra Kort og Godt.



Jeg har laget et kort etter kortskisse nr 2. Kortet er laget i 10cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra StudioLight. 


Motivet er et digitalt motiv fra I love digi DesignsBlomstene er fra I am Roses

Den nydelige teksten er et stempel fra Papirdesign. Stemplet og embosset på svart selvklebende tavlefolie for chalkboard effekt. 

Chipboardrammen fant jeg i resteskuffen. 

Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. De fører også selvklebende tavle folie. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Hege:

Jeg har tatt utgangspunkt i LO skisse nr. 22.
Bakgrunnsarket jeg har brukt er naturfarget kartong fra Papicolor og mønsterarkene er fra Papirdesign. Tallmønsteret på bakgrunnen er laget ved hjelp av blå Amsterdam Akrylmaling og stensil, trekantene er Embossing Paste.  Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign og for å lage rufsete kant på det gule mønsterarket har jeg brukt Sizzix Multitool.  Tittelen er stanset ut i svart mosegummi med alfabetdies fra Sizzix - Wordplay. Jeg har pyntet med klistremerker fra Papirdesign, chipboard, dotter og diverse småpynt. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron 005.


Katrine:
Jeg har brukt en kortskisse som utgangspunkt for en layout denne gangen, og det funker altså helt topp. Jeg har brukt kortskisse #11. Jeg har brukt kartong fra Papicolor som jeg har grunnet med transparet gesso fra Amsterdam som base for bakgrunnen min. Jeg har brukt Marabu Mixed Media Art Spray i fargene Khaki, Petrol, Caribbean, Raspberry og Kakao - alle har jeg blandet med litt av sprayen i fargen Gold for å få litt ekstra skimmer og spill. Mønsterarkene jeg har brukt er Studio Light - Ultimate Scrap Collection. Tekstklistremerker fra Papirdesign og sommerfugler fra The Art Of Papercraft. Tittelen og gullhjertene er fra Pinkfresh Studio.

Elin:
Jeg tok utgangspunkt i LO-Skisse #15 til mitt bidrag. Layouten er scrappet av min lille skatt, fra i fjord sommer da han oppaget sandkasse for første gang. Med et passende mønsterark fra Studio Light gikk jeg løs med Marabou Mixed Media Acryl Mousse og Amsterdam Skrape str M (til å lage mønster/struktur med). Etterpå satte jeg på bildet mitt og journaling feltet. Jeg har droodlet og dekorert med Sakura Pigma Micron pen (sort). Som dekor har jeg valgt mange elementer fra Studio Light sin Die Cut 3D blokk - Summer Feelings. Halvperler og bling fra Staz.


Ann Kristin:
Jeg har laget kort med utgangspunkt i kortskisse nr9! Her har jeg brukt mange flotte konfirmasjonsark fra serien Vårstemning fra Papirdesign. Den kule runde diesen er også derfra, samt stempelteksten! Blomstene er fra IamRoses!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.