søndag 18. august 2019

You can't judge a book by it's cover

Ny dag, nye mulgheter, ny Art Journal fra meg ;) 
Lenge siden mine Marabu Mixed Media Art Crayons har fått lufte seg nå, så syntes det var på tide å koste støv av de og trylle frem en AJ side med litt dimmensjoner i:


Jeg synes det er så gøy å leke med skyggelegging når det kommer til disse krittene, de er helt fantastiske  leke med. Lett å legge på, lett å gnikke utover om du har grunnet siden først, og lett å aktivere med vann om ønskelig.


Jeg mekket bakgrunn med Marabu Mixed Media Art Sprays denne gangen. Aller først grunnet jeg med Amsterdam Gesso og lot det tørke da. Deretter la jeg på et lag lys blå, før jeg fant fram en nettingstensil og srayet over med mørkere blå for å få litt effekt. Til slutt gikk jeg over med litt hvitt i partier.


Kulene er sirkler stanset ut i kartong som jeg limer på før jeg grunner. De jobber jeg frem til slutt. Jeg valgte gul-grønne toner for å skape mest mulikontrast her. Siste finish legger jeg med å splatte litt her og der med hvit og sort spray, pusler inn noen sommerfugler og en tekst:


Har du lyst å prøve deg selv? Alle produkter nevnt i artikkelen er å få tak i igjennom Global Hobby og Kunst sine forhadlere. Du finner oversikt over disse HER.

 http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.