onsdag 21. august 2019

Kort laget av stor og av liten

Min sønn på straks 5 år har oppdaget scrappeplassen min og synes det er så gøy å sitte der sammen med meg. Vi endte derfor opp med å lage et kort hvert, med samme utgangspunkt av bakgrunnsark og de samme lekre blomstene.

Bakgrunnen er laget fra bunnen av selv, med blå Marabu Chalky chic-maling, ispedd andre farger med Amsterdam-akrylmaling

De lekre blomstene er fra Kort og Godt. De er først stemplet på kartong, deretter stanset ut med tilhørende die. Teksten er et stempel fra Kort og Godt.

Her er de to kortene vi laget.

Jeg har stanset ut flere blomster og limt de fast oppå hverandre. Teksten er embosset.

Og her er min sønns kort. Han har limt fast helt selv, og i tillegg pyntet med noen egne klistremerker han hadde liggende.


Produkter fra Marabu og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.