tirsdag 22. september 2020

I love this - Art journal

Heisann!

I dag vil jeg dele en superenkel side fra min Studio Light 16 cm x 16 cm Art Journal.
Det som er så supert med denne art journalen er at sidene kan taes ut mens man arbeider med dem.

Denne siden er rett og slett en resteside. Her har jeg limt inn alle smårester i et vertikalt felt med matte gel medium. Her er det blant annet collage papir fra Studio Light, farget og mønstret tissue paper og washi tape. Langt ytterkantene har jeg drodlet en ramme med Sakura Pen-Touch.

Jeg har tilført litt rosa og hvit maling fra Amsterdam, lagt en stensil over mens malingen enda var våt og tørket over med en våtserviett for å få frem mønsteret og la bakgrunnen skinne gjennom. En veldig morsom, enkel og effektfull teknikk.
 

Jeg har brukt bakgrunnstempler fra Studio Light og et tekststempel fra Studio Calico. Hånden med penselen har jeg klippet ut fra emballasjen som var rundt denne art journalen da den var ny. 
 

Produkter fra Studio Light, Sakura og Amsterdam distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst
Ta gjerne kontakt med dem HER om du ønsker hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.