lørdag 26. september 2020

Tid for is - LO

Hei og hopp!

I dag vil jeg dele en fargerik og sommerlig layout med dere.

Jeg har grunnet et stk hvit kartong med transparent gesso fra Amsterdam, og har brukt Van Gogh akvareller fra Royal Talens for å tilføre farge. Jeg gikk for rosa, blått og gult - herlige sommerfarger!

Jeg har tørket støv av en gammel Sizzix Bigz die for å lage iskremene. Kjeksen er stanset ut i kraft kartong fra Papicolor og embosset med en embossing folder fra Sizzix for å lage mønster. For å få mønsteret mer fremtredende har jeg gått lett over med en brun stempelpute. Selve iskremen har jeg stanset ut i forskjellige mønsterark-rester fra Studio Light og Papirdesign, samt kartong som jeg har kledd med glittertape fra Best Creation.  
 

Bak bildet har jeg også bygget opp med mønsterark-rester fra Studio Light og Papirdesign.
 

 Tittelen er Thickers. Øvrig pynt er puffy sticker fra Studio Light, enamel dots og tekststriper fra Freckled Fawn.
 

Produkter fra Amsterdam, Van Gogh-Royal Talens, Sizzix, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.