tirsdag 8. september 2020

I am not lost - Art Journal

Heisann!

I dag vil jeg dele en ny dobbelside i min 8x8 Dylusions art journal med dere.

Jeg har brukt diverse gamle noteark, boksider, collage elementer fra Dina Wakley og washitape (øynene) fra Jane Davenport for å bygge opp bakgrunnen. Jeg bruker alltid matte gel medium når jeg fester til bakgrunnen. Da ikke hele bakgrunnen ble dekket av collage, grunnet jeg resten med hvit gesso fra Amsterdam. Jeg strøk også litt hvit gesso over deler av collage-elementene.

For å tilføre farge til sidene har jeg brukt Van Gogh akvareller fra Royal Talens. Jeg har valgt å holde meg til toner av blå og rosa for å matche motivet som er designet av Adele Toomey. Sitatet fra S.C. Lourie har jeg skrevet med brush penn. For litt ekstra detaljer til siden har jeg brukt blant annet et kompass-stempel fra Marianne Design, samt brukt hvit og blå Posca paint pen for å lage små pluss-tegn og prikker på bakgrunnen.

 

 

 

 

Produkter fra Amsterdam, Van Gogh - Royal Talens, Marianne Design og Posca distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.