torsdag 17. september 2020

Mer inspirasjon til september-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.



Konfirmasjonskortet jeg har laget til inspirasjon er laget på en base av ferdigbrettet rosa kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. Mønsterarkene er fra Studio Light.


Tekstdiesen jeg har brukt er fra Papirdesign. Button og tekstklistremerkene er også derfra.

Hvit bølgepapp fra Folia. 

Motivet er en topper fra Felicita Design. 

Produkter fra FoliaStaz og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
Jeg har laget et bursdagskort med herlige mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Kortbasen er brettet av kartong fra Papicolor. Jeg har brukt vimpeldies fra Papirdesign og en kantpunch.


Motivet er en card topper fra Felicita Design. Sommerfuglene har jeg klippet ut fra et Kort&Godt mønsterark. Halvperler fra Staz.


Klistremerketekst fra Papirdesign.


Hege:

Jeg har laget en tag hvor jeg har lekt meg med mange forskjellige produkter og teknikker:


Noen av produktene jeg har brukt:
Mønsterark - Papirdesign
Stempler - Papirdesign, Studio Light + +
Sakura Gelly Roll - hvit og svart
Marabu Mixed Media Art Crayons
Dies - Papirdesign
Dotter, strass, duggdråper -  Staz, Papirdesign + +
Embossingpulver - Cosmic Shimmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.