mandag 14. september 2020

Feel free - Art journal

Hei og hopp!

Her kommer en fargerik side fra min hjemmelagde art journal.
Ta gjerne en titt på tutorialen HER hvis du også vil lage en.

For å bygge opp bakgrunnen har jeg limt fast collage papir fra Studio Light, collage papir fra Dina Wakley, diverse washitape, en tag, litt osteklut og litt vanlig notatpapir med rutemønster. Jeg bruker matte gel medium når jeg limer fast og lar det tørke godt.
Jeg har brukt Amsterdam akryl i fargene sky blue light, brilliant green, primary yellow, permanent red violet og titanium white for å tilføre farge.

 Motivet er satt sammen av to die-cuts fra Studio Light - Art By Marlene. Jeg har festet jenten med 3mm 3D-puter fra Staz og gitt henne brilleglass ved hjelp av glossy accents. For å tilføre litt ekstra detaljer har jeg tusjet over en del av mønsteret med Posca malingstusjer, samt tilført litt egne mønster. Bakgrunnsstempelet med tall er også fra Studio Light.
 

For å skyggelegge rundt de forskjellige figurene har jeg brukt en sort akvarellblyant sammen med en Sakura KOI vannpensel.
 


Produkter fra Studio Light, Amsterdam og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. For hjelp til å finne din nærmeste forhandler kan du kontakte dem HER

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.