mandag 14. desember 2020

Julehilsen til kollega

Hvert år i desember, lager vi alltid litt ekstra julehygge på jobb. I år er alt spesielt og ingenting som det pleier å være. Med jobbing hjemme på alle sammen, sees vi ikke slik vi pleier og det å gjennomføre juleaktiviteter er derfor ikke like enkelt. En liten julehilsen er uansett koselig og i år skal (de som vil) sende en hilsen til en annen kollega.

Jeg skal sende til en av mine kolleger som jeg vet setter pris på det jeg dekorerer og lager, og dermed ble det også en pakke med diverse dekorert godis og innhold. I dette innlegget viser jeg frem deler av det pakken inneholder.


Dette er en Toffifee jeg har pyntet. Mønsterarket og diesen til teksten er fra Papirdesign. Grankvistene bak blomsten er også en die fra Papirdesign.


Her har jeg dekorert en pakke med godteri som kalles snøballer. Jeg så nydelig en video av en slik hjemmelaget himmel-bakgrunn og fikk lyst til å prøve meg på en selv. Den er farget med Distress Ink stempelputer i sort og blå. De hvite prikkene er hvit Posca-tusj jeg har sprutet utover. Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign. Bilen er en die fra Studio Light. Jeg har stanset den ut i flere runder, klippet ut delene jeg ville ha i annen farge og deretter limt på. Mønsterarket rundt hele pakken er fra Papirdesign.

Slik ser pakken ut fra siden.




Her har jeg brukt to tomme gladd jeg hadde stående. På lokkene har jeg brukt Wenches triks som er beskrevet her. Teksten på glassene er printet ut og limt på. Mønsterarket på lokkene er fra Papirdesign.


Denne kluten er hjemmestrikket, men den er ennå hyggeligere å gi bort når den er pyntet litt. Mønsterarket er fra Papirdesign. Den flettede kurven er en die fra Marianne Design. Jeg har puttet den bak hyssing, slik at den kan tas opp og henges på juletreet om man ønsker det. 


Her har jeg dekorert en sjokolade. Mønsterarket er fra Papirdesign. Teksten og bladene bak blomsten er dies fra Papirdesign. Motivet er fra et juleark fra Maja Design. 


Her har jeg dekorert en marsipangris. Dette herlige mønsterarket fra Papirdesign passer i seg selv perfekt til akkurat dette og jeg pyntet derfor enkelt. Teksten og kvisten bak er stanset ut med dies fra Papirdesign.

Jeg hadde noen julevarer liggende også, som jeg puttet oppi sammen med det jeg pyntet nå i år. Slik ble deler av pakken min kollega skal få.


Produkter fra Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.