tirsdag 1. desember 2020

LO - Når en pepperkakebaker...

Heisann!
 
I dag har jeg to 6x12 layouts å dele med dere.
 Pepperkakebaking er tradisjon, og det må dokumenteres hvert år.
 
Felles for begge layouts:
-Mønsterark fra Papirdesign - Mens vi venter
-Trefigurer fra Papirdesign
-Papirdesign klistremerketekster
 
På den første layouten har jeg brukt en del frantage embossingpulver på bakgrunnen. 
 
Jeg har pyntet med trefigurer fra Papirdesign, og disse har fått en liten runde med en brun distress ink pute.  Øvrig pynt er kristornblader og enamel dots.


På den andre layouten har jeg valgt et helt annet oppsett. Treverksarket jeg har brukt som bakgrunn er fra Studio Light.
 
Bak bildet har jeg bygget opp med store banners av mønsterark, kaffefarget kakeserviett, bølgepapp fra Folia og hvit kartong fra Papicolor.
 
Pyntet med trefigurer, puffy stickers, enamel dots (de røde fra Staz) og labels.

Produkter fra Studio Light, Folia og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
 
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.