lørdag 5. desember 2020

Utfordring for desember - Jul

Utfordringen for desember måtte bare bli jul og nå håper vi å se masse lekre juleprosjekter fra dere.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren dette flotte skrinet med Bruynzeel vannbaserte fineliner tusjer:





Det er desember og det er snart jul, og det er deilig med en utfordring der JUL er tema. Her kommer et julekort fra meg til deg: En hvit papirpose er pyntet opp med herlige mønsterark og motiv fra StudioLight. Jeg har brukt blokken som heter Snowy Afternoon, str 15x15. Den hvite kransen er stanset ut med dies fra Papirdesign: Kristorn Krans. Ordene er fra Kort og Godt sin stempelplate M445. Til dekor: Hamp og dugdråper fra Staz.


Linda:

Jeg har laget en layout med bilder fra jula for fire år siden, da tre av fire barn fikk spysyka på lille julaften. Jeg har valgt å holde layouten i utradisjonelle julefarger, ettersom det ikke ble en tradisjonell jul heller. 


Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som bakgrunn, og brukt en stensil fra StudioLight sammen med Marabu Acryl Mousse og akvarellmaling fra van Gogh. Jeg har i tillegg brukt en sort Art Crayon fra Marabu for å få litt mørk farge rundt og bak bildet. Deretter har jeg sprutet med litt Marabu Art Spray i gullfarge over. "God jul" og "Snart ringes julen inn" er stempler fra Kort og Godt. Ettersom det var ujevn bakgrunn, har jeg stemplet God jul på vellum-ark og deretter klippet ut og limt oppå. Tittelen er stanset ut i sort mosgummi. Jag har helt til sist tegnet noen prikker med rosa Posca for å lage litt ekstra detaljer på layouten. 


Kristin:
Jeg har laget et julekort til denne utfordringen. Bakgrunnen er malt med Marabu Chalky Chic-maling i blå-toner. På bakgrunnen har jeg stempet med et tekst-stempel fra Papirdesign.  Den store snøkrystallen er stanset ut av en die fra Papirdesign. Mønsterarket den er stanset ut av er også fra Papirdesign. Den lille snøkrstallen er en chipboard fra Papirdesign. God jul-teksten er stanset ut i blå mosegummi med en die fra Papirdesign.



Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.