mandag 28. desember 2020

Toffifee med treverksark

 Heisann!
 
Jeg er veldig glad i ark med treverksmønster, og i dag vil jeg dele to dekorerte toffifee-esker med dere hvor jeg har brukt nettopp dette. Det som er så supert med treverksmønsteret er at det er så nøytralt at man kan kombinere det med omtrent hvilke som helst andre farger, og det passer til mange forskjellige typer prosjekter.
 
Arket med treverksmønster som jeg har brukt på de to eskene her kommer fra Studio Light. Det har også snøfnugg som en del av mønsteret og passer derfor perfekt til jul- og vintereprosjekter.
 
På den første esken har jeg kombinert rødt, hvitt og blått. Det blå mønsterarket kommer fra Papirdesign, det røde fra Studio Light og den hvite bølgepappen er fra Folia. Det herlige motivet har jeg klippet ut fra et mønsterark fra Ciao Bella, og det har fått glitter langs ytterkantene. Pyntet med blomster fra Papirdesign og Wild Orchid Crafts, som alle har fått glitter på seg. Snøfnuggene er chipboard fra Wycinanka og teksten er klistremerke fra Papirdesign.
 
På den andre toffifeen har jeg kombinert rødt, gull og natur/kraft. Motivet kommer fra Studio Light og har fått en matte av mønsterark fra Papirdesign og glitterkartong fra Marianne Design. Bølgepappen er fra Folia. Pyntet med stort sett samme produkter som på den første, men her har jeg i tillegg brukt glitterstjerner.
 
Hva er din favoritt type mønsterark?
 
Produkter fra Studio Light og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.