fredag 17. oktober 2014

Mer inspirasjon til oktober-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Hege:
Temaet baby/barn passer meg perfekt. Jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesign og skåret ut rammer i litt ulike størrelser. Disse har jeg montert lag på lag under bildet, sammen med kakeservietter fra Papirdesign og en tag.  Jeg har sydd alt fast med symaskin. Jeg har også sydd rundt kanten på selve layouten.  Bannerne har jeg klippet ut fra et av mønsterpapirene, og blomstene er fra I am Roses.  Blomster og pynt er limt på med Dodz, som forhandles av Global Hobby og Kunst.  De har også tags i sortimentet sitt.  De små blingene er fra Papirdesign


Wenche:
Jeg har dekorert en tom Van Slooten-lakris boks. En flott innpakning tenkte jeg til en liten sparkebukse i ull :-) 

Mønsterark fra Studiolight. Dies fra Marianne Design; LR0236 Anja’s Oval, LR0308 Tog 39990308 og LR0326 Bow (L) 39990325. Roser fra I am Roses. Stempeltekst fra Staz Velkommen til Verden, og halvperler også fra Staz.


Lokket som opprinnelig er i rød plast har jeg pyntet opp med folietape fra Biltema, sprayet over med gessospray og tørket lett av med klut for å få litt rustikk effekt. Tutorial HER

Pyntet med roser og metallpynt


Katrine:
Jeg har laget et kort i 6x6" til en nydelig liten prins. Diverse mønsterark fra restekassen og et enkelt oppsett uten for mye dill - eneste pynt er de lekre dottene fra Papirdesign. Teksten jeg har stemplet kommer også fra Papirdesign, stemplet med memento stempelpute i fargen summer sky.


Her har jeg brukt mønsterark fra den nye kolleksjonen til Papirdesign. Jeg har brukt baksiden til vinterstrikk og jul i vente. Er det ikke veldig kjekt å kjøpe ark som har stort bruksområde? :) Det synes iallefall jeg er digg. Dotter, kosemose stempel og splættestempel kommer også fra Papirdesign




1 kommentar:

  1. For noen flotte DT bidrag, liker den runde boksen spesielt

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.