tirsdag 24. februar 2015

Hello

Her kommer litt inspirasjon til, og samtidig en påminner om, grublisen vi har gående nå - SØM. Både ekte og falsk søm er tillatt. I hovedinnlegget HER finner du enda mer inspirasjon, og her kan du også levere ditt bidrag.

Jeg har laget en layout med et bilde av min veldig bestemte gutt som har fått tak i pappens mobiltelefon. Alle mønsterarkene er fra Industrial serien fra Studiolight. Disse føres av Global Hobby og Kunst. På bakgrunnen har jeg brukt et par forskjellige sjablonger sammen med gesso. På stjernene har jeg også strødd litt frantage i hvitt med hint av gull.


Jeg har klippet til noen piler av mønsterark som jeg har sydd fast til layouten med symaskin. Jeg har valgt å ikke feste trådene, men la de ligge litt over og under pynten. Tittelen er en wood veneer fra Freckled Fawn.



Jeg har pyntet med litt forskjellig metallpynt, blant annet sprocket gears fra Tim Holtz og knapper fra Søstrene Grene. Chipboard fra Wycinanka har jeg også med, og noen hint av gull i form av labels og flag clips.


Teksten har jeg printet og klippet i striper.


Håper du slenger deg med på grublisen vår!










6 kommentarer:

  1. Så kul denne var, tøffe ark og pynt og skjønn gutt :-)

    SvarSlett
  2. Kjempetøff side !! Og for et stilig papir...herlig bilde også :D

    SvarSlett
  3. Wow, tøff LO :-) Kule detaljar :-)

    SvarSlett
  4. Tøff LO til ein tøff liten sjarmør :)

    SvarSlett
  5. Herlig LO og tøft pyntet, så mange stilige detaljer <3

    SvarSlett
  6. Knalltøff side, med mange flotte detaljer :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.